13 Ekim 2011 Perşembe

Tiyatro Mevsimi Geldi

Yaşasın ki Tiyatro mevsimi geldi :) Geçen sezon Rab Şeytana Dedi ki (iki kez :) , Genç Osman, Kerbela ve Bir Savaş Hikayesi'ni ağzımdan sular akıtarak izleyip, bütün yazı heyecanla bu sezonun açılmasını bekleyerek geçirdim. İlginçtir insanlar bu konuda da ikiye ayrılıyor: 1. Grup hiç ilgilenmeyenler, 2. Grup deli gibi takip edenler :) Devlet Tiyatroları; ne kadar küçük paralar karşılığında ne kadar büyük işler yapılabileceğini, mükemmel oyunculara sahip olduğumuzu ve zamanımızı illa ki de avm'lerde geçirmek zorunda olmadığımızı gösteriyor bizlere. Bu nedenle bir oyun izlemek bile 2. Gruba dahil olmamıza yetecektir :) Oyunların titizlik ve disiple aylarca süren hazırlık sonrasında bizlere ulaştığını ve her gece aynı heyecanla bizlere sunulduğunu görmek inanılmaz haz veriyor bana. Oyuncuların ve oyun arkası ekibin durmadan koşturması ve dekorların profesyonelce değişip durması harika da bir de halkımız nerede nasıl davranacağını öğrense işte o zaman gerçekten muassır medeniyetler seviyesine ulaşabileceğiz! Detaya girmiyorum ama anladınız siz onu :) Buyrun bir bakın neler izlemişim:

Rab Şeytana Dedi Ki

Sanırım hepsine aynısı yazacağım ama gerçekten oyunculuk ve canlı (!) müzik bir harika! doyamayıp tekrar izledim. Şarkıları o kadar süper ki bir kaç gün sayıklayıp durdum.
Genç Osman

Genç Osman'ın katledildiğini biliriz ama katline giden süreci tabii ki bilemeyiz, ta ki bu muhteşem oyuna kadar! işte karşımızda yine muhteşem bir performans ama keşke ölmeseymiş diyeceğimiz Genç Osman :(


Kerbela

Oooof Of diyorum başka da bir şey diyemiyorum! demek isterdim ama demem lazım :) çünkü bu oyun oyun değil koskocaman bir ağıt! Tam üç saat süren bu anlatılmaz güzellikteki ağıt sonunda salondan yitik çıkacağınıza eminim. Zaman dursun ve bu oyun bitmesin..


Bir Savaş Hikayesi

Bu dört oyun içinde dekoru sizi en çok şaşırtacak olanı budur kesinlikle. Diğerlerinde olduğu gibi bu oyun boyunca da -Aa bu adam/kadın şu dizide oynamıyor muydu? gibi sorularla kafanız bulanabilir. İbretlik acı dolu bir hikaye..


Bakalım bu sezon hangilerini görmek kısmet olacak?

Lütfen oyun başlamadan cep telefonlarımızı kapatalım!

İyi Seyirler..

*fotoğraf kaynakları: sarapgibikadin.blogspot.com , focushaber.com , evetbenim.com , hayalleriminizinde.blogspot.com. (umarım bir suç işlememişimdir.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder