28 Ekim 2011 Cuma

AVON

Ofiste bir arkadaşım Avon temsilcisi, hal böyleyken her ay otomatiğe bağlamış bir şekilde sayfa sayfa inceliyorum kataloğu. Arkadaşım kar amaçlı değil de meraktan bulaştığı için bizden de kar payı almıyor, bu sebeple merak ettiğimiz ürünleri katalog fiyatından %25 kadar indirimli alıyoruz. Genelde kendimi çok kaptırmadan iki ayda bir gibi bir aralık bırakmaya çalışarak ufak tefek şeyler sipariş ediyorum. Bunların büyük çoğunluğu makyaj malzemesi oluyor, asansörlü göz kalemlerini (geçen ay pırıltılı siyah aldım) çok beğeniyorum, içinin kırık çıkması yada ikide bir ucunu açma gibi bir sorun olmuyor. Ayrıca göz farları da (true colour serisi) gayet kullanışlı. Bir de deneme amaçlı pembe renkli sıvı sabunundan aldım, kokusunu bilmeden almamın sebebi annemin banyosunun pembe olması. :) Ama gerçekten iyi bir seçim yaptığım mis gibi kalıcı kokusndan ve ellerimizi hiç kurutmamasından belli oldu. Hatta yiğenim o kadar beğendi ki kendisinden başka kimsenin kullanmasına izin vermiyor. :) 



*görseller internetten alnımıştır.

Ancak cilt bakımı ve parfüm konusunda aynı olumlu görüşleri veremeyeceğim. Hangi arkadaşıma alsak kullanamadan bıraktı cilt bakım ürünlerini, etkisiz ve sıradan geldi, tabi yeni Anew serisini bilemeyeceğim, güzel olabilir, yanlış yönlendirme yapmayayım. Parfümde aradığım tek özellik kalıcılıktır, güzel koku zaten bulunabilir bir şey değil mi? :) Avon parfümleri de benim gözümde bu yüzünden sınıfta kalıyor ne yazık ki, bir saat sonra bile uçmuş gitmiş oluyor. Yoksa Fergie, Christian Lacroix ve Ungaro serilerini seve seve kullanırdım.

Diğer ürünlerinden Ayak spreyi çok başarılıydı ancak son katalogta göremedim, alacaktım halbusi :) Gliserinli el kremi artık fenomen oldu zaten, kullanmayan birini tanımıyorum, yine de olağanüstü bir krem değil bence, çeşit olsun işte.. :) Takı, çanta vb. olaylar hiç girmedim ama alanlar & kullananlar mevcut, güle güle kullansınlar ne diyeyim.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder