27 Ekim 2011 Perşembe

Maybelline One by One Volume Express Rimel

Arkadaşımın tavsiyesi üzerine L'oreal Telescopic rimelimden çok memnun olmama rağmen L'oreal'in %50 indirimli fiyatının bile yarı fiyatına bu tombik rimeli aldım.


*görsel ürünün kendi sitesinden alınmıştır.

Kirpiklerimle ilgili bir problemim yok gayet uzunlar, bu yüzden alacağım rimellerde uzatma özelliği aramıyorum, en kötüsünü bile sürsem gayet başarılı sonuç alıyorum. Telescopic'te sevdiğim özellik topak topak olmayıp kirpikleri güzelce ayırıp uzatması, ancak dediğim gibi normal satış fiyatı olan 45 tl'yi bırakın indirimli fiyatı olan 25 tl bile bana çok geliyordu. (Evet cimri bir insanım :)  One by one da Telescopic'te olan tüm özellikleri bünyesinde barındırıyor, hem de bir artı ile: Telescopic 8 ml iken One by One 10,4 ml. E daha ne olsun sayın seyirciler?! :) Bu aralar Maybelline'in satıldığı tüm noktalarda %25-30 indirim uygulanıyor, bir çok yerde aradıktan sonra, ki bu rimel gelir gelmez tükeniyormuş, YKM'de 12 tl'ye muradıma erdim. :)

Son olarak biz kadınların her zaman biraz da ambalaja kandığını hatırlatarak, tombik yapısının ve şeker gibi renginin de çok cezbedici olduğunu söyleyebilirim. :)

Mutlu alışverişler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder