18 Ekim 2011 Salı

Bioderma Sebium Jel

Cildim karma hatta çoğu zaman yağlı diyebilirim. Cilt uzmanlarının -Daha iyi işte geç buruşursunuz.. diyerek verdikleri morale rağmen genellikle parlak görünümün yanı sıra yaş ilerlemesine rağmen sivilce ve siyah nokta oluşumu bendenizde sorun teşkil ediyor. İşte bu sebepten şöyle kaliteli ama uygun fiyatlı (her zamanki gibi) bir temizleyici arayışına girmiştim içten içe..

Daha önce hiç Bioderma markalı ürün kullanmadığım için 2 al 1 öde kampanyalı bu ürün için eczaneden tester almıştım. Bir haftalık sabah & akşam kullanım sonucunda yeni sivilce çıkmaması, cildi uzun süre mat / kuru  ve hatta yumuşacık tutması, yüz yıkama jellerinin ortak problemi olan cildi kurutup pul pul dökülmeye sebep olmaması ve tabi ki çoook uygun fiyatlı olması sebebiyle bugün gidip satın aldım. İnternet sitelerinde görebileceğiniz üzere 200 ml'lik şişeleri 40 tl civarında, 500'er ml'lik bu avantajlı set ise 60 tl. Bir haftalık süreçte 10 ml'lik bir tester'ı bitiremediğime göre çok uzuuun bir süre kullanacağa benziyorum. :)

*görüntü internetten alıntıdır
Bunu alayım tester'ını çok beğendim deyince, beni gelecekteki potansiyel müşterisi olarak görüp, yine Sebium serisinden temizlenmiş cilde uygulanan akne ve siyah noktaların giderilmesini hızlandırdığı ve yeniden oluşmalarının engellenmesine yardımcı olduğunu iddia eden Sebium AI tester'ı verdi eczacı. Bu ürünü kullanan kişiler ciltlerinin renginin açıldığını ve siyah noktaları azalttığını belirtmiş internette. E İnşallah demek istiyorum. :) Eczacı sağolsun varolsun 5 tester verdi. 5'er ml'den 25 ml, e zaten ürünün kendisi 30 ml olduğuna göre oldu mu bana tam boy ürün!? :) Kullanalım bakalım ne olacak...

4 yorum:

  1. kremle ilgili yorumlarınızı merak ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. sebium jel ve krem birlikte düzenli kullanıldığında gerçekten de cildi düzeltiyor, benim cildim zaten beyaz olduğu için renkte bir değişim gözlemlemedim ama siyah noktaları küçültüp ele gelen pütürüklüğü azalttğını söyleyebilirim. Tabi bu kremin benim cildimdeki etkisi..

    YanıtlaSil
  3. çok çok teşekkürler yorum için

    YanıtlaSil
  4. rica ederim, siyah noktasız günler dilerim :)

    YanıtlaSil