27 Ekim 2011 Perşembe

C&A

Gittiğim alışveriş merkezlerinde C&A varsa yetişkin veya çocuk mağazası dinlemez mutlaka gezerim, muhtemelen de ya kendime, ya eşime, ya da yiğenime bir şeyler alırım. Ürünleri kalitesine göre değişiyor, çok iyiler de var, vasatlar da.

Kategorilendirecek olursam, kadın bölümü normal ve büyük beden diye ayrılıyor, bir de hamile koleksiyonu oluyor her sezon mutlaka, ülkemizde herşey sömürüldüğü için başka mağazalarda hamile kıyafetleri de genelde fahiş fiyatlarla satılıyor, 2-3 ay giyeceğiniz pantolona 120-150 tl vermek istemezseniz, C&A'dan gayet uygun fiyatlı ürünler bulabilirsiniz. Konuyu dağıtmayayım, kadın bölümünde benim gibi 38 bedenseniz bir ürün beğenip kabine yollanırken yanınıza aynı ürünün bir de 36'sını alın derim, çünkü kalıplar Almanya standardında ve genelde geniş. Özellikle sezon sonunda çok uygun fiyatlı ve beden sorunu olmayan ciciler alabilirsiniz. Büyük beden kadınlar için yine ülkemizdeki çook yüksek fiyatlı ve sıkıcı 'anne' modellerinden uzak, oldukça sevimli modern ürünler mevcut, annem çok memnun ordan biliyorum. :) Kadın bölümüne son vermeden aksesuarlardan da bahsedeyim: six markalı aksesuarlar çeşit ve yine fiyat olarak tatmin edici, aradığınız tarz yada renk ne olursa olsun bulacağınızdan eminim. Aynı marka YKM'de de satılıyor. Cumartesi günü 9.90 tl'ye çok cici vintage tarzı bir yüzük aldım, parmağıma renk bırakma vb. bir sorunla karşılaşmadım, Arkadaşlarım da aynı fiyata kelebek bir broş ve küpe aldılar.
*görseller firmanın kendi sitesinden alınmıştır.

Erkek bölümü biraz sıkıcı :( Bu yüzden kısa geçelim ve mağazanın kendisini bu açıdan geliştirmesini umalım. :)
     

Bebek bölümü bir cennet diyebilirim. Henüz bebeğim olmadığı için hediye almam gereken bebek ve çocuklar için mutlaka buraya uğruyorum. Ürün çeşitliliği mükemmel, lcw gibi sadece kızlar üzerinde yoğunlaşmayıp erkekler için de oldukça orijinal parçalar çıkarıyorlar. Kumaşlar bebekler için en uygun şekilde %100 pamuk genelde. Hele ayakkabı, şapka vb. yan ürünleri mıncıklamaya doyamıyorum. Fiyatları normal diyebilirim, tabi ki üzerinde çok çalışılmış parçalar biraz daha pahalı ama body, t-shirt, eşofman gibi temel parçalar gayet uygun. Doğumundan itibaren neredeyse hergün büyüyen bebeklerimiz için israfa gitmeden ama modadan da geri kalmadan harika seçimler yapabiliriz. :) Yiğenim için özellikle sezon sonlarında mutlaka bir şeyler alıyorum, mevsimi geçiyor gibiyse bir beden büyüğünü alıp gelecek sezonda giymesi için bekletiyorum. Böylece doğum gününde paniklemeden ve kazıklanmadığımı bilerek hediyemi veriyorum. :)


Çocuk bölümünü bebekten ayırmayacaktım ama 16 yaş ürünlerini giyebildiğimden ayırmak istedim. Ürün etiketlerine bakarsanız 16 yaş için 1.76 boy açıklamasını eklediklerini görürsünüz. E bende o kadar boy olmadığına göre üst giyimlerine bayılarak bakıyorum mağazada, ama altlar için aynı şeyi söyleyemem, ne de olsa tipik Türk armuduyum, tabi ki içlerine giremiyorum :)

İnternet sitelerini güncellemişler, artık daha çok göze hitap ediyor. Mağazada ürünlerin üst üste yığılması nedeniyle güzel parçaları bulamayabiliyorum, bu yüzden sitelerindeki görseller bu sezonun yeni parçaları için güzel fikirler verebilir.

Ankara'da Antares, Ankamall (çocuk), Kentpark, Goridon ve 365'te mağazaları mevcut.

Mutlu alışverişler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder