1 Kasım 2011 Salı

Beslenme Diyet Uzmanı Nilay Özek / Özel Tandoğan Magnet Tıp Merkezi

İş yerime yakınlığından ötürü küçük sağlık problemlerimde Magnet Tıp Merkezine gidiyorum. Bugüne kadar cildiye, kadın doğum, genel cerrahi ve beslenme diyet bölümlerine gittim. Merkezden genel olarak memnunum, temiz, hızlı ve ilgili bir yer. Beslenme diyet bölümüne Mayıs'ta gittim. Bu bölümde giderleri sgk karşılamıyor ancak özel kliniği olan diyetisyenlere göre ücret çok makul. Değişti mi bilmiyorum ama ben gittiğimde ilk görüşme ve 15 gün sonraki kontrol 45 tl idi. Ayda 250-300 tl ödenen yerlere göre süper bence. :)

* görsel internetten alınmıştır.

Uzman Nilay hanımı başka bir problemim için merkeze gittiğimde elinde 2 tane 1,5 lt'lik su ile gördüm ve beslenme uzmanı olsa olsa bu hanımdır dedim ve doğru çıktı! :) Kendisi çok tatlı dilli ve ilgili bir hanım, yaklaşık 45 dakika görüştük, özel makinesi ile yağ vb. ölçümlerimi yaptı ve genel olarak nasıl beslendiğimi sordu. Ben rutinimi anlattıktan sonra beni hiç zorlamayacak, genelde yediğim şeylerin miktarlarını ve yeme tarzımı düzenleyerek programımı hazırladı.

Gittiğimde kilom 60.5 idi. E o kadar da kilon yokmuş diye içinden geçiren kişilere her kadın kendine göre kiloludur mottosunu hatırlatmak isterim. :) Verilecek kilo miktarı çok olmayınca ayda 2-4 kg verdirecek bir program oluşturdu Nilay hanım, yaklaşık Ağustos'tan beri 55-55.5 kg arasında gidip geliyorum, hem de kendimi hiç aç bırakmadan, yerlerde sürünmeden. :) Süre biraz uzun gelmiş olabilir, ama ne kadar yavaş verirsek o kadar yavaş alırız bana göre, Kasım ayına girdiğimiz bugün aynı kiloyu korumuş olmam bunu kanıtlıyor bence. :) Başta eşim olmak üzere çevremdekiler pozitif anlamda çok zayıfladığımı söylüyor, e daha ne isteyim, 38 beden hafif bol geldiğinde bir kadın vücudundan başka ne isteyebilir ki?? :)

Demem o ki, uygun fiyatlı ama çok ilgili ve şeker bir diyetisyenim olsun derseniz Nilay Özek hanımı gözümü kırpmadan tavsiye ederim.. :)

Mutlu Zayıflamalar..

2 yorum:

  1. merhaba birşey sormak istiyorum size, bende 62,5 kiloyum ve psikolojik olrak berbat hissediyorum.. diyetisyene gitmeye karar verdim magnetin nerdeyse tüm dr ları ile görüşmüşlüğüm var sık hastalandığım için:) ücreti merak ediyordum sağolun bilgi vermişsiniz ancak ben sadece 2 kez mi görüştünüz ve her bir randevuda 45 tl mi ödediniz merak ettim cevpalarsanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, öncelikle şişman olmayıp da kendini öyle zannetmek nasıldır iyi bildiğimi söylemek istiyorum, Nilay hanıma gittiğimde umutsuzdum hatta. Ama öncelikle morali yüksek tutmak gerekiyormuş. Bu yüzden şu anda 62,5'sanız haziran sonunda 55 olabilirsiniz diyerek aslında uzun görünen kısa bir sürede fit olabileceğinizi bilmenizi isterim. ben şu anda 5,5 aylık hamileyim yukarıdaki yazıyı yazdığımdan beri 9 kilo aldım, ama eşim bile 'aman boşver nasılsa vermeyi öğrendin' diyebiliyor. :)Neyse uzatmadan fiyata geleyim, biraz önce magneti aradım, halen 45 tl'ymiş ücret. bu ücrete bir muayene ve bir kontrol dahil oluyor. ilk muayenede, bir makinede ölçümler yapılıyor ve Nilay hanım beslenme alışkanlıklarınıza uygun olan bir program hazırlıyor, 15-20 gün sonra da ilk sonuçları öğrenmek için kontrole gidiliyor. Kilo verip vermeme durumunuza göre ilk programa devam yada yeni bir programa başlama kararı veriliyor. umarım yardımcı olabilmişimdir.. :)

    YanıtlaSil